Wpływaj na pacjentów i rozwijaj ich motywację

Dodano: 25 stycznia 2019

Bez względu na to, czy pacjent w gabinecie stomatologa pojawia się z jednorazową wizytą (np. jedną w ciągu roku), czy przychodzi częściej (w ramach wieloetapowego, dłuższego leczenia), rolą lekarza jest umiejętne przekonanie go do większej dbałości o zdrowie, stan swojego uzębienia i codzienną higienę, nadając rangę problemom zdrowotnym i skutecznie edukując w zakresie zdrowia. W wielu przypadkach trzeba zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania pacjenta. A im bardziej są ugruntowane i długotrwałe, tym trudniej o skuteczną i szybką ich zmianę.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
motywacjapacjent