Spójrz na swój gabinet okiem pacjenta

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 9 maja 2019

W ciągu ostatnich lat rozwinęła się świadomość marketingowa kadry managerskiej placówek medycznych, a także samych lekarzy. Udział w szkoleniach i licznych konferencjach oraz duży wybór literatury, prasy i serwisów branżowych online ma największy wpływ na rozwój wiedzy. Nie oznacza to jednak, że osoby prowadzące gabinety potrafią spojrzeć od strony pacjenta na swój gabinet. A to duży błąd.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła