Marka placówki medycznej – jak ją zmierzyć

Dodano: 11 lipca 2019

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła