Dlaczego na bieżąco opłaca się diagnozować sytuację rynkową

/appFiles/site_143/images/autor/BOrJoRtQWnScvmz.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 31 października 2018

Zagęszczenie na rynku usług stomatologicznych wymusza zmiany, szczególnie w placówkach i gabinetach o jeszcze nieugruntowanej pozycji na rynku. Lekarze czują, że muszą zdecydować się na zmiany, ale nie wiedzą, na jakie. Czy postawić na rozszerzenie portfolio usługowego o coś nowego w stosunku do konkurencji? A może raczej postawić na próby pozyskania innych pacjentów niż obecni? Sprawdź, jak nie zniknąć z rynku.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w Praktyce"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Gotowe procedury postępowania
  • Fachowe rozwiązanie Twojego problemu
  • Alerty prawne na Twój e-mail
  • Gotowe wzory dokumentów

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
usługi stomatologiczne