Jak powinna wyglądać dobra komunikacja w gabinecie stomatologicznym
Skuteczna komunikacja jest podstawą wysokiej jakości praktyki klinicznej i źródłem korzyści zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy. Dlatego warto wiedzieć, dlaczego warto pracować nad relacją z pacjentem opartą na szacunku dla autonomii pacjenta, dla jego decyzji i wyborów.
Aktualny numer nie jest dostępny w ramach twojej prenumeraty
Przejdź do Mojej Strefy i sprawdź swoje wydania
Moja strefa »Chcesz mieć dostęp do tego wydania?
Poznaj ofertę – kliknij w poniższy guzik lub zadzwoń 22 518 29 29
Poznaj ofertę »Podobne artykuły
Zobacz również
Webinarium

Webinarium

Webinarium

Najnowszy numer
Nr 10 specjalny - Styczeń - Marzec 2021 r.

Jak udostępniać dokumentację medyczną w dobie pandemii
Dostępny w wersji elektronicznej