3 sprawdzone sposoby, jak wyjaśnić pacjentom podniesienie cen usług w gabinecie stomatologicznym

Dodano: 2 lipca 2020
3 sprawdzone sposoby, jak wyjaśnić pacjentom podniesienie cen usług w gabinecie stomatologicznym

Gabinety stomatologiczne wracają do normalnej pracy. Trzeba jednak pamiętać, że na kierowniku spoczywa obowiązek prowadzenia wszelkich spraw związanych z funkcjonowaniem podmiotu leczniczego, w tym odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w ramach zarządzanej placówki. Sposób, w jaki kierownicy podmiotów leczniczych będą wywiązywać się z nałożonych na nich obowiązków, będzie mieć w efekcie kluczowe znaczenie z punktu widzenia zwalczania epidemii koronawirusa w Polsce.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Baner Koronawirus

Najnowszy numer

Nr 80 - kwiecień 2024 r.

AML 80 okladka

Zdarzenia medyczne – obowiązki placówek

Dostępny w wersji elektronicznej