Co zrobić, gdy nie możemy przyjąć pacjenta, a wymaga on natychmiastowej interwencji

Dodano: 29 marca 2018
Pytanie:

W dniu 9 marca w gabinecie stomatologicznym założono pacjentowi wypełnienie. Po kilku dniach pacjent zadzwonił do gabinetu z informacją o tym, iż „wypadła mu plomba”, i żąda udzielenia natychmiastowej pomocy. Oczywiście nie byłoby najmniejszego problemu w sytuacji, gdyby pacjent przebywał w tym samym mieście, w którym mieści się nasz gabinet, oraz zadeklarował, że do tego gabinetu dotrze. Pacjent wyjechał jednak na urlop i oświadczył jednocześnie, że nie zamierza z niego wracać, a pomoc ma być mu udzielona natychmiast w miejscu, gdzie przebywa. Jak należy postąpić w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 77 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Fizjoterapia funkcjonalna"

Sprawdź ofertę »
Zyskujesz:
  • Ciekawe rozwiązania przypadków medycznych
  • Niecodzienne zastosowania w terapiach fizjoterapeutycznych
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Słowa kluczowe:
pacjent