Co zrobić, gdy nie możemy przyjąć pacjenta, a wymaga on natychmiastowej interwencji

Dodano: 29 marca 2018
Pytanie:

W dniu 9 marca w gabinecie stomatologicznym założono pacjentowi wypełnienie. Po kilku dniach pacjent zadzwonił do gabinetu z informacją o tym, iż „wypadła mu plomba”, i żąda udzielenia natychmiastowej pomocy. Oczywiście nie byłoby najmniejszego problemu w sytuacji, gdyby pacjent przebywał w tym samym mieście, w którym mieści się nasz gabinet, oraz zadeklarował, że do tego gabinetu dotrze. Pacjent wyjechał jednak na urlop i oświadczył jednocześnie, że nie zamierza z niego wracać, a pomoc ma być mu udzielona natychmiast w miejscu, gdzie przebywa. Jak należy postąpić w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Stomatologia w praktyce"

Sprawdź ofertę »
Korzyści:
  • prawidłowo wypełnisz dokumentację i sprawnie wdrożysz nowe zmiany prawne
  • otrzymasz gotowe narzędzia – wzory dokumentów ze wskazówkami
  • gotowe instrukcje postępowania, procedury
  • filmy szkoleniowe i webinaria z udziałem ekspertów
  • rozwiniesz swoją wiedzę kliniczną.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła